2010. július 15., csütörtök

Aki nagyon szereti...

...a babakéket rózsaszínnel...

BELLISPERENNIS TÍMEL

"Beszélgettünk"...:)  

Tímel: 
"Egyik délután nagyon fáradt voltam. Úgy döntöttem kapok magamtól egy kis energiát :) Betettem egy meditációs cd-t, becsuktam a szemem, lehívtam a Reiki gyönyörű fehér fényű, arany csillámlós energiáját, és kezeltem magam. Megrohantak a színek, és kavarogva mintákba rendeződtek. Fél óra színorgiában volt részem. Ahogy hullámzott a zene, úgy hullámoztak a színek és képek :) Csodaszép volt. Ha becsukom a szemem, jönnek a színek és formák, zene nélkül is. Reiki mellett intenzívebb. Zene mellett élénken jönnek. Mindíg is így volt, ha zenét hallgattam,a hangok átalakultak színekké :) Ennyire intenzív azonban még sosem volt. Abba sem akartam hagyni :) 
A rajz művészetem nem képes vissza adni az élményt, de memoárnak kiváló :)"


Shushanna: 
"...ez (is) a lényeg. Átadni magad valaminek teljesen. Feloldódni a színekben, formákban és hagyni szabadon áramolni a belőled kikívánkozót. Mondom én, hogy terápia...:) 

Reiki képekben



Aztán a zene így is áramolt...:)



Azt hiszem szembetűnő a változás
 a  "kacskaringósok" között, 
de én ezt a lenti, kis könnyed rajzot is 
nagyon szeretem nézegetni. :) 

"Egy ideje már tépelődöm, hogy úgy rajzolnék csak úgy... 
Aztán láttam a bejegyzésed, hogy ilyeneket "gyűjtesz" :)
Ez jött. Nekem mindíg csigavonalak, virágok,  
vagy indák kerülnek a papírra.
Nos, ha tetszik, örülök. Ha nem,akkor is,mert rajzoltam :)"
-részlet Tímel leveléből.


Tímel ezt küldte nekem először. 
Azóta - hangulatának megfelelően -  
rendszeresen rajzol saját maga
 és mindenki örömére. 
Mutatom majd a többi rajzát is, 
elsőre Tímel rajzterápiájából
 ezeket mutattam.

Folytatom...

5 megjegyzés:

  1. Reiki vagy nem, mindegy.Ezekben a rajzokban ÉLET van!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Tímel, megnéztem a honlapod, árad belőle a szeretet...Az pedig, hogy Zsuzsi rajzolós játéka ennyi energiát mozgósított benned negyon tetszik. Látszik, hogy mindegyiket élvezettel készítetted. :)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen a színvilágom:) Tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Shushanna,

    Kedonál fedeztem föl a blogodat...szerettem itt nézelődni, olvasgatni...gratulálok:Hajnalka

    VálaszTörlés
  5. Phaedra!
    Lapozgattam én is nálad, itt is, ott is...megtisztel a jelenléted...:)

    Piroska, Andi, Timi! Azt hiszem bellisperennis Timihez szóltatok...:)

    VálaszTörlés